lunes, 16 de febrero de 2009

Nina - Mamma mia


De Nina podríem dir moltes coses, que és una gran cantant tant com professional. Es mou millor en un escenari o en un plató de televisió que en la seva pròpia casa.

El seu to de veu és molt especial, està molt bé treballada i tot això al costat de la seva responsabilitat han fet d'aquesta artita que sigui una de les millors interpretis del país.


Moltes gràcies Nina per ser com ets.















Em vaig deixar enganyar, ja fa temps que ho sé
DURUDURU DU DU DURUDURU DU DU
I et vull treure del cap, ara et deixaré
DURUDURU DU DU DURUDURU DU DU
Mira'm al ulls, jo no n'aprendré,
no sé per què, però he perdut el control,
Hi ha un foc que em crema el cor

Quan em miras em poso al•lucinar i
si hi tornes tot se'm pot oblidar
Oh oh oh oh
Mamma mia, altre cop aquí estic
i no sé com resistir-me
Mamma mia, ara ja sé segur
que no sé com deixar-te a tu.
Em queda el cor trencat quan ens hem separat.
Per què et deixava jo marxar?
Mamma mia, ara ja sé segur
que jo no sé com deixar-te a tu.

He estat molt enfadat per tot el qu m'has fet
DURUDURU DU DU DURUDURU DU DU
Ja no puc ni comptar tots els
[ Find more Lyrics on www.mp3lyrics.org/fwDO ]
cops que hem trencat.
DURUDURU DU DU DURUDURU DU DU
I quan te'n vas ja cap al carrer
sé que tu saps que no serà
per molt de temps,
saps que jo no sóc tant valent.

Quan em miras em poso al•lucinar i
si hi tornes tot se'm pot oblidar
Oh oh oh oh
Mamma mia, altre cop aquí estic
i no sé com resistir-me
Mamma mia, ara ja sé segur
que no sé com deixar-te a tu.
Em queda el cor trencat quan ens hem separat.
Per què et deixava jo marxar?
Mamma mia, altre cop aquí estic
i no sé com resistir-me
Mamma mia, ara ja sé segur
que no sé com deixar-te a tu.
Mamma mia, altre cop aquí estic
i no sé com resistir-me
Mamma mia, ara ja sé segur
que no sé com deixar-te a tu.
Em queda el cor trencat quan ens hem separat.
Per què et deixava jo marxar?
Mamma mia, altre cop aquí estic
i no sé com resistir-me
Mamma mia, ara ja sé segur
que no sé com deixar-te a tu.